30. maaliskuuta 2016

Mikäs se siellä on? No sehän on tietenkin........

KEVÄT!!

Jeee, vihdoinkin se on täällä. Ihanaa ku on lämmintä ja aurinko paistaa. Tästä postauksesta tulee aika kuva painotteinen, koska no kuvathan kertoo enemmän kun tuhat sanaa :)

Tähän väliin kerron että mä oon ihan innoissani jo tästä keväästä. Ennen kaikkee ku on lämmintä ja oon jotenkin niin energinen. Odotan jo innolla et pääsee pesee ikkunat, oon niitä jo tässä pitkään katellu että ne kaipaa pesuu :) Mut nyt kuvien pariin!



Väkisinki kevät hymyilyttää :)












Välillä tällästä enemmän kuvapostausta, mitäs tykkäätte kuvapostauksista? Teenkö sellasia  jatkossa? Toinen mitä haluun kysyy teiltä, niin olisko kiinnostusta kysymyspostaukseen? Niin että te saisitte kysyä ihan mitä vaan ja sitten mä vastailen teijän kysymyksiin? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...