27. maaliskuuta 2016

Kysymyksiä ja vastauksia tatuoinnista ja poskikorusta

Multa edelleen usein kysytään mun tatuoinnista ja poskikorusta kaikenlaista. Mua alkaa välillä kyllästyttää vastata aina vaan samoihin ja samoihin kysymyksiin, niimpä päätin nyt tehdä niistä ihan oman postauksen ja vastata usein esitettyihin kysymyksiin. Olkaa hyvät.

Tatuointi


Millon oot ottanu sen?

-22.2.2013

Missä otit sen?

-Otin sen Espoossa, paikan nimee en muista, mut sitä ei oo enää.

Paljon makso?

-60e

Sattuko?

-Eipä kauheesti, alkuun enemmän, mut loppu vaiheessa ei tuntunu oikeestaan enää miltään.

Kauan sen tekemiseen meni?

-Ehkä jonkun puol tuntii istuin siinä penkissä.

Mikä tarina tolla kuvalla on? 

-Ei mun mielestä tatuoinnilla tartte mitään sen ihmeellisempää tarinaa olla, riittää että se kuva tai teksti miellyttää omaa silmää. Tälläkään ei sen ihmeellisempää tarinaa oo kun että rakastan musiikkia niin siks halusin just tän.

Miks otit sen just tohon kohtaan?

-Koska mun mielestä se näyttää hyvältä siinä.



Poskikoru




Miks just poskikoru?

-En halunnu ottaa mitään ihan "tavallista" lävistystä, halusin vähän erikoisemman mitä ei ihan joka päivä tuu vastaan. Kävi kyllä mielessä kielikoru ja huulikoru, mut sit kuitenki niin monella on sellaset. Mä haluun erottuu edes jotenki.

Sattuko?

-Ei. Tunsin vaan ihan pienen piston ja ennen ku edes kerkesin kunnolla tajuta mitä tapahtu niin reikä oli jo poskessa.

Kadutko et otit poskikorun?

Kyllä välillä on hetkiä että mietin miks edes ikinä otin sen. Mut suurimmaks osaks ajasta en kyllä kadu, koska se on osa mua nyt.

Paljon makso?

-Muistaakseni oli 40e

Kuinka nopeesti  parani?

Todella hitaasti. Oikeestaan tää ei oo vieläkään täysin parantunu. Poski on siitä huono koska se koru liikkuu siinä koko ajan vähän niin se ei pääse paranemaan samalla tavalla kun muut.

Millon otit?

-Toukokuussa 2012

Missä otit?

-Lohjalla, Saya's Corner liikkeessä. Valitettavasti kyseistä liikettä ei oo enää.

Aiotko ottaa jossain vaiheessa sen pois kokonaan?

-Mä en tiedä yhtään. Oon miettiny et voisin ehkä ottaa sen jossain vaiheessa pois ja ottaa jonkun toisen korun tilalle. Mut sit taas en tiiä haluunko enää luopuu tästä.

Meneeks se läpi?

- Joo o, kyl se ihan poskesta läpi menee. Ei se pelkästään tossa ulkopuolella roiku :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...