25. maaliskuuta 2016

Miten meni noin niinku omasta mielestä?

Morjentes!

Aion nyt kertoa tästä meidän (Mun ja Cristalin) ruokavalion vaihdosta lihaisempaan ruokavalioon. Se ei tosiaan menny niinku mä odotin. Kuvamateriaalia en oo saanu edelleenkään. Muutenki alkuun näytti että se ruoka maistuu hyvin, mutta nyt se menee alas pitkin hampain. Eli suoraan sanottuna tää koko homma meni perseelleen.... Tätä mä pelkäsinkin. Jos laitan PrimaCatin ruokaa lautaselle, niin Cristal kattoo mua pahasti "Et oo tosissas, tätäkö mun täytyy syödä" ilmeellä. Sit kun toinen ei suostu sitä syödä niin pakkohan sille on jotain muuta ruokaa antaa, ei voi antaa toisen nähdä nälkää.

Mutta joo en jaksa enää stressata tästä, kun ei kelpaa niin ei kelpaa, se siitä. 

Sitten remontti asiaa. Olohuoneen remontti on valmis ja mä oon niin onnellinen että se kaaos on vihdoin ohi, tosin seuraava kaaos taitaa olla lähempänä kun luulenkaan. Sisäilmatutkija tulee torstaina käymään ja kattomaan sitä makuuhuoneen tilannetta. Onneks ei tartte sen ajaks lähtee evakkoon, kun pystytään nukkuu olohuoneessa ja kun makuuhuoneen ovea pystyy pitää kiinni. 

Mitähän muuta mä kertoisin, hmm... Tiistaina täytyy varata hammaslääkäri, koska mun hampaassa on reikä ja siitä lähti pala irti. Vaikka toi voi kuulostaa kivuliaalle, niin ihme kyllä ei oo yhtään kipuja :D

Ja kerron vielä senkin että torstaina 31.3 on mun ekat Tupperware kutsut, tosin ite en oo siellä emäntänä, enkä vielä esittele ite tuotteita. Mä niin toivon että myynti ylittää 400e, että saan alotuslaukun ja musta tulee virallisesti konsulentti :)

Mut joo ehkä on aika lopettaa jo, ettei tästä mitään ihan hirveetä romaania tuu. Palataan taas seuraavassa postauksessa :) 

AINIIN, HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...