5. maaliskuuta 2016

Remonttia

Huh, mä oon ihan poikki. Selkä särkee, jalat särkee, kädet särkee ja niska särkee. Tää remontointi ei sovi mulle näköjään yhtään... Eilisestä asti ollaan olohuoneesta revitty ja raaputeltu tapetteja irti, jostain kohdista lähtee helpommin irti ja jossain on niin tiukassa et hermot menee kun ei lähe irti. Aloteltiin eilen joskus 11 aikoihin aamulla ja lopetettiin joskus puol 9 aikaan illalla, vuokranantaja tuli joskus 12 aikaan ja oli pari tuntii auttamassa meitä, mut sit sen piti lähtee ja me jatkettiin kahestaan. Tänään alotettiin vasta 12 aikoihin ja lopetettiin 8 aikaan, vielä huomenna pitäs jatkua toi sama homma. En ois kyl uskonu et on noin kova homma saada pelkät tapetit irti. Evakkoon joudutaan kai lähtee päiväks siinä vaiheessa kun täällä maalataan ja maalin täytyy antaa kuivuu, parempi sillon että ei olla kissan kanssa täällä. Mut ihan vielä se ei oo ajankohtasta.

Tää remontti tehdään siis sen takia, koska Cristal oli repiny olohuoneessa ihan kivasti tapetteja ja sen takii päädyttiin siihen että parempi maalata seinät ettei niitä tarvii taas kohta olla uudestaan remontoimassa. Osa syynä oli kans se että olohuoneen nurkassa on vähän hometta, tarkotus on siis saada se sieltä pois niin että täällä voi jatkaa asumista. Makuuhuoneeseen on tulossa kans remontti, heti kun talonyhtiöltä tulee joku vastaus siihen että korvaako ne koko makuuhuoneen homevauriot ja että kuka sen remontin tulee tekemään ja millon.

Ainiin, oli mulla muutakin asiaa. Saatiin Cristalin kanssa jännä paketti torstaina. Mä oikeestaan avasin sen jo ja tutkin, mut mä ajattelin et voisin tehdä tänne kans sellasen postauksen ja mahdollisesti videon tubeen missä esittelen ne jutut mitä siellä paketissa on. Paketti tuli siis Primacatilta, koska me osallistuttiin Cristalin kanssa Primacatin fiksu vaihto juttuun ja näköjään meijät valittiin siihen mukaan vaikka mulle ei sieltä sähköpostia tullukaan vaikka sähköpostilla ne ilmotti valituille. Mä vähän ihmettelin kun tuli viesti et sellanen paketti on noudettavissa, mut en ollu muuten saanu mitään ilmotusta et onko meijät valittu :D Mutta joo, innolla me kyllä lähetään mukaan.

Tulipa tästä pitkä teksti vaikka oli tarkotus vaan lyhyesti kertoo kuulumisii.

Hyvää lauantai illan jatkoa kaikille :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...