15. maaliskuuta 2016

Höpinää

Heips, me alotettiin jo #fiksuvaihto eli ruokavalion vaihto lihasempaan ruokaan torstaina, mutta kuvamateriaalia en oo onnistunu vielä saamaan, koska se osottautui hankalemmaksi kun uskoinkaan. Joka kerta kun sain kameran käteen ja olin ottamassa kuvaa niin samantien kissa lakkas syömästä ja lähti karkuun, heti kun laitoin kameran pois niin johan ruoka kelpas taas :D

Mä en taas oikein tiedä mistä mä kirjottaisin teille :/ Mulla on vaan ihan hirvee hinku kuvata videoita ja videoideoita mulla riitääki, mut mä en vaan tykkää kuvata sillon kun M on kotona. Täytyy joku päivä hätistää se johonkin et pääsen kuvailemaan :) Kuvaaminen olis vieläki kivempaa kun olis vaan se kuvausvalo ja mikki, kun saisin ne joskus vaan hommattua. Jos jollain on jotain hyviä ehdotuksia mikin tai valon suhteen niin saa ehdottaa :) Koitan tässä nyt keksiä jotain ideoita kans tänne blogin puolelle :)

Tästä nyt tuli vähän lyhyt postaus, mutta saa nyt luvan kelvata. 

#fiksuvaihto #deluxeprimacat


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...