25. maaliskuuta 2016

Blogiystäväkirja

Löysin tälläsen "haasteen" eräästä blogista, minkä nimee en tietenkään enää muista. Tässä tutustuu mun mielestä bloggaajaan aika hyvin :) Alotetaan!!


Suosikki:

Kaupunki?

Mä tykkään ihan hirveesti Helsingistä. Niin kaunis paikka kesällä. Siellä on aina vilskettä ja vilinää, siitä mä tykkään.

Ravintola ja annos?

Mulla ei oikeestaan oo mitään lempiravintolaa. Kaikki käy! Yleensä tilaan ravintolassa lehtipihvii ja siihen kylkeen kokis <3

Juoma?

Battery ja Coca Cola

Leffa?

Tällä hetkellä lemppari on Napapiirin sankarit 2, katottiin se tässä muutama ilta sit M:n kanssa.

Kirja?

En oikeen lue kirjoja, niin tähän on todella hankala vastata.

Sovellus?

Facebook, Instagram ja Periscope. Periscopeen oon nyt rakastunu tässä viikon sisällä ja pari omaa lähetystäki oon pitäny. 

Instagrammaaja?

Hmm... No ainakin tykkään kroupista ja  laurahaimilasta.

Aamurutiinisi?

En tykkää yhtään aamulla kiireestä, haluun rauhassa herätä ja nousta sängystä ja sen jälkeen vaan istua ja olla. Joskus saatan aamulla syödä jotain mut yleensä en. Tykkään vaan aamusin jumittaa :D

Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe?

Salaisuuksia ;) Kuvaan videoita, laulan, tanssin ja sekoilen. Ainiin ja tietenkin puhun yksinäni :D

Mitä laukustasi löytyy aina?

Tää on vaikee.... Yleensä mun laukussa kamat vaihtuu joka kerta, mut se mitä sieltä löytyy aina on huulirasva ja kampa.

Viimeisin sisustusostoksesi?

En oo nyt vähään aikaan ostanu mitään sisustusjuttuja, mut jos kynttilät lasketaan sisustusjutuiks niin niitä ostin viimeks kun kävin ikeassa joskus tässä alkuvuodesta.

Viimeisin Whatsapp-viesti?

5.3.2016 enolta "Nyt tuli"  kun olin laittanu sille viestiä eikä se ollu tullu perille mut lopulta tuli kuitenki.

Mitä pakkaat mukaan matkalle?

Riippuu ihan siitä mihin oon menossa. Mut vaatteita ja puhelimen laturin, ehkä läppärin ja tietenki hygieniatuotteet sun muut.

Kotikaupunkisi paras paikka shoppailuun?

Lohjantähti tai "Prismakeskus".

Paras tapa tuhlata 50 euroa?

Ostaa jotain tarpeellista mitä oikeesti tarttee. Tai sitte ostaa jotain ihan turhaa krääsää :D

Lempinimesi? Ja mistä se on peräisin?

Sukulaiset on sanonu pienestä asti Memmuks. En tosiaan tiedä mistä se on tullu.  Mut en todellakaan tykkää siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...