1. maaliskuuta 2016

Tän hetken lempibiisit

Nyt ajattelin listata teille tähän mun tän hetken lempibiisit. Niitä on todella todella paljon, mut selvästi löytyy sellasia biisejä mitä kuuntelen tällä hetkellä eniten ja ne tulee tässä (missään järjestyksessä nää ei siis oo):

1. Cristal Snow-Love is blind

Tää on ihan mahtava biisi, ei vaan päässy edustamaan suomea Uuden Musiikin Kilpailussa. Oon kuunnellu tätä todella paljon nyt ja koko ajan rakastun tähän enemmän. Ihana biisi ja ihana mies, ei voi muuta sanoa. Jää kyllä soimaan päähän ihan mukavasti ja välillä huomaa yhtäkkii jossain laulavansa tätä. Cristalista oon tykänny jo vuodesta 2007 (?) asti, Eka video minkä Cristalilta näin oli "Cristal Clear" ja sen löysin ihan sattumalta.

2. Rebel feat. Brooklyn Rose - Missing

 Tän biisin mä löysin vasta ihan äskettäin, mut heti ekalla kuuntelu kerralla tää vakuutti mut. Tää on just sellasta musaa mistä tykkään ja mun mielestä kevyttä kuunneltavaa.

3. Antti Tuisku-PMAK

Kuulin tän ekan kerran radiosta pari päivää sitten, en ensin edes tunnistanu et tää oli Anttii. Sen jälkeen oonki vaa luukuttanu tätä spotifysta ja rakastun koko ajan vaan enemmän. Sanat on helppo kans oppia ulkoo ja sitte voi laulaa jo mukana :)

4. Afrojack-Jack that body

 En tiiä mikä tässä biisissä on, mut se saa jostain syystä mun tanssijalan vipattaa ja pakko päästä tanssii. Autossa tekee mieli pistää volumee lisää, koska tätä biisii ei vaan voi kuunnella hiljaa!


5.  Afrojack, Dimitri Vegas, Like Mike and NERVO-The way we see the world

Mitähän tästä biisistä sanois, hmm... Ainaki tanssittavaa musaa ja hyvää sellasta.


6. Deorro & Will Sparks ft. IEZ -Haters

   Deorroo oon jonku yli vuoden jo diggaillu, kaikki biisit on todella hyvii ja automatkoilla toimii paremmin kun hyvin.


7. Deorro ft. Tess Marie-Lie (Djuro remix)

Lisää Deorroo, pidän todella paljon Tess Marien äänestä.

8. Jochen Miller feat. Chris Hordijk-Fearless (Maison & Dragen radio edit)

Tää biisi sen takia, koska Maison & Dragen <3 Ja ei toi Millerin äänikään paha oo. Maison & Dragenia oon kans diggaillu jo todella kauan.

9. Max Barskih ft. Z.Dance-Higher

Maxin löysin monta vuotta sitten, tais olla 2010 lopulla tai 2011 alussa. Maxin ääni on niin täydellinen ja onhan se nyt kuuma mies ;) Lisäks tää biisin kertsi jää soimaan päähän.

Tässä nyt varmaan on nää kuunnelluimmat tällä hetkellä. Onko teillä jotain samoja vai oliko nää ihan uusia teille?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...