4. marraskuuta 2014

Elämäni aakkoset

Eli siis ajattelin tehä nyt tälläsen elämäni aakkoset haasteen ja tässä olis mun aakkoset


A- Akne, ehkä maailman ärsyttävintä. Mulla oli joskus 12 vuotiaana ihan hirvee akne naamassa, se meni kuitenki itekseen sit ohi.


B- Blogi, oon halunnu jo pitkään alkaa kirjottaa blogia. Oli mulla ehkä joku vuos sitte yks blogi mut emmä jaksanu sinne koskaan kirjotella mitään ja muutenki koko touhu tuntu sillon nii pakkopullalle. Nyt kuitenki tää kirjottaminen tuntuu paljon kivemmalle ja oon nyt ottanu sellasen asenteen et kirjottelen aina sillon kun jaksan ja sillon ku huvittaa, silti tavotteena on yrittää kirjottaa usein :)


C- Cristal, en tiedä mitä tekisin ilman mun rakasta kissaa <3



D-Delfiinit, hienoja ja kauniita nisäkkäitä. Oon pienestä asti halunnu päästä silittelee delfiinii ja tuntee mille sen iho/nahka tuntuu :D




E- Eläimet, mä oon  eläinrakas. Tykkään niin kissoista, koirista, hevosista ja jyrsiöistä. Matelijoista ja sellasista en kyllä tykkää sitte yhtään :D


F- Festarit, haluisin joskus päästä johonki festareille, oon kerran käyny vaan Ankkarockissa ( en tiiä lasketaaks se festariks). Olis kiva joskus päästä vaikka Tommorrowland festareille :)

https://www.youtube.com/watch?v=nU-F5J7hRNc 


G-Google, se on yleensä mun paras ystävä. Aina jos mun pitää jotain tietää tai löytää ni kyllä mä sillon aina avaan sen googlen ja tähän asti oon aina saanu vastauksen mun kysymyksiin :)




H-Herkkusienet, tykkään herkkusienistä tosi paljon, kesällä tuli tehtyy täytettyjä herkkusieniä ja ai että ku oli hyviä! :)


I-Irtokarkit, tosi vaikeeta aina kaupassa kävellä irtokarkki hyllyn ohi. Joka kauppareissulla tekis mieli kerätä vähän karkkeja pussiin ku ne on vaan niin hyviä :)


J- Jännittäminen, mä jännitän aina todella paljon. En tiiä mikä siinä on et jännitän välillä ihan vaikka sitä et oon menossa jonku kaverin luo käymään tai et joku tulee kylään.


K- Kesä, paras vuodenaika, sillon on lämmin ja valosaa koko ajan, lisäks kesällä on vapaa tekemään mitä vaan. Ei voi muuta sanoo ku et mä rakastan kesää <3


L- Laulaminen, tuskin on yhtäkään päivää että olisin laulamatta. Rakastan laulamista yli kaiken.

M- Musiikki, rakastan musiikkia. Ilman musiikkia ei voi olla elämää, ei ole yhtäkään päivää millon en kuuntelis musiikkii.




N- Nauraminen, mä nauran yleensä tosi paljon, sillon on joku vialla jos mä en naura.



O- Oppiminen, mun mielestä on kivaa oppii kaikkee uutta. Mä opin yleensä asioita tosi nopeesti jos joku asia vaan oikeesti kiinnostaa mua ja jaksan keskittyy siihen tarpeeks.


P- Pelot, pelkään tosi paljon kaikkii ihan tyhmii asioita, mut varmaan jotain yleisempii on korkeen- ja ahtaanpaikan kammo. En rupee tähä kaikkii pelkoja kirjottaa, koska niistä tulis niin pitkä lista ettei kukaan jaksais edes lukee :D

Q- Tähän en kyl keksi mitään....


R-Rakkaus, siinä on vaa sitä jotain.



S- Stressi, mä oon  kova stressaamaan, suunnittelen kaikki asiat aina valmiiks mut sit jos näyttää et kaikki ei meekää ihan niin ni sit alan stressaa ihan hirveesti. Stressaan kans koulusta ja muusta sellasesta, oon melkeen koko ajan stressaantunu.


T- Tatuoinnit, ne on vaan niin kauniita, multa löytyy yks tatuointi mut haluisin lisää.

Tässä siis mun tatuointi



U- Ukkonen, samaan aikaan jotain niin kaunista ja pelottavaa.




V- Vanhemmat, no tuskin tarvii kauheesti selittää. Ilman äitiä ja isää mua ei olis tässä <3 Mulla on hyvät välit molempiin vanhempiin, mut äitin kaa me nähään kuitenki enemmän.




W-Wrapit, on mun suurta herkkua <3


X- Tähän en taas keksi mitään

Y- Ystävät, mulla on maailman parhaat ystävät <3 jokainen tarvii vähintään edes yhen hyvän ystävän jonka kaa voi puhuu ihan kaikesta.


Z-ZZZ... Uni ja nukkuminen <3 voisin nukkuu vaikka kuinka paljon


Å- Tähän ei tuu taas mitää :D

Ä- Änkytys, varmaan kaikille tuttua ku jossain nolossa tilanteessa yrität alkaa selittää jotain nii väkisin siinä alkaa änkyttää.

Ö-Ötökät, pienenä mä keräsin aina kaikkii ötököitä purkkeihin ja sit mä annoin niille kaiken maailman lehtiä syötäväks :)


                    ÄÄRRRHHH!!! meinas mennä hermot tän tekemiseen ku ei millää kaikkii kohtii keksiny juttuja :D ja aikaa tän tekemiseen meni ihan tarpeeks, mutta joo tässä oli nää mun aakkoset

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...