28. lokakuuta 2014

Kuulumisia

Moikkelis moi!

Just äsken kattelin et koska oon viimeks kirjotellu tänne ni tasan viikko sitte. Kauheeta ku aika menee nopeesti, ei pysy enää ollenkaan perässä :D
Eipä tässä mitään ihmeitä oo tapahtunu. Ollaan keksitty Cristalin ja M:n kanssa kiva leikki, jompikumpi, minä tai M ammutaan Cristalille mun ponnareita (ponnarit on Cristalin lempileluja) ja sitte se tykkää ottaa niitä joko ilmasta kiinni tai sitte se odottaa et se ponnari tipahtaa lattialle ja sit se menee kauheeta juoksuu sinne kattoo et mihin se ponnari meni :D

Tänään käytiin Cristalin kanssa vähän ulkoilemassa, se oli ensimmäinen kerta ikinä täällä ulkona. Mä ajattelin ettei siit tuu yhtään mitään koska Cristal on aika arka, mut se päättiki yllättää mamman ja oli todella rohkeena, mitä nyt alussa vähän aristeli ku oli ihan uus paikka ja uudet hajut.


Kuvat on vähä heilahtaneita, koska meno oli välillä aika vauhdikasta :D Cristal innostu tosi paljo siitä ku jos heitin sille käpyy, sai tosiaan pitää kovaa hihnasta kii ettei kissa karkaa. Sit pari kertaa Cristal mietti et jos hyppäis puuhun ja mä näin jo kauhukuvia mielessäni siitä et kissa hyppää sinne korkeelle puuhun ja sit mä yritän sitä jotenki saada sitä alas sieltä, onneks niin ei käyny :)

Ajattelin alkaa nyt ulkoilee Cristalin kanssa joka päivä (tietenki jos sää on hyvä ja eikä oo kylmä) koska kissa kerran nauttii siitä niin miksei :) Muutenki ihan hyvä saada jotain tekemistä tolle ettei tylsisty vaan sisällä, vaikka onhan sillä noita leluja täällä ja pari aktivointileluaki löytyy. Oon suunnitellu et ostan Cristalille jossain vaiheessa jonkun uuden aktivointilelun tai älypelin minkä kanssa sillä ei käy aika niin pitkäks ja et on jotain tekemistä, Zooplussalta löytyy mun mielestä aika kivoja sellasia ja mun mielestä ne on aika hyvän hintasiakin, tai ainakin mun bujdetille ehkäpä ihan sopivan hintasia :) Voi olla et sieltä lähtee tilaukseen joku kiva lelu mun karvakamulle :)


Mutta joo tässä oli nyt vähän kuulumisia, tosiaan mitään ihmeitä ei oo tässä nyt tapahtunu. Taidan tästä kohta alkaa leffaa kattomaan ja sitten nukkumaan, hyviä öitä kaikille! :)

-Crissy-

2 kommenttia:

  1. Oli tosi kiva lukea Cristalista ja sen sopeutumisesta ulos. Ja Crstal on ihan törkeen suloinen♥ Sitten ku kirjotat lisää, niin kerro sun koulusta :) olis kiva kuulla siitäkin juttu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Cristal onki tollanen söpöläinen <3 Joo voisin kyl kirjottaa mun koulusta juttua tässä jossain vaiheessa. :)

      Poista

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...