22. marraskuuta 2014

Tylsä lauantai

Miks musta tuntuu et tää on tylsin lauantai ikinä? Ei mulla kyllä koskaan liikaa tekemistä ole :D Mutta joo tosiaan eilen oli Cristalin leikkaus ja se meni hyvin :) Tänään ei tietokaan enää mistään leikkauksesta ja leikkaushaava on siistin näkönen. Ei siihen tehty kun pieni haava ja raudat poistettiin, Cristal kävelee jalalla normaalisti :) M lähti aamulla somerolle ja sieltä kimppakyydillä Tampereelle tupareihin, mä jäin kissan kanssa kotiin. Cristal voi siis tosi hyvin ja syö ja juo normaalisti ja käy tarpeillaan.

Ei mulla tässä kauheesti suunnitelmia ole tälle illalle, tää päivä on melkeen jo menny siinä et oon katellu vaan mitä telkkarista tulee. Oon mä kuitenki saanu vaihdettuu petivaatteet ja pessy pyykkiä ja tiskannu, eli en oo ollu ihan saamaton :D Illalla vois ehkä tilata pizzaa ja hemmotella itteensä :)

Eikä jouluunkaan oo enää edes ku vaan reilu kuukausi, äkkii on aika taas menny. Eilen saapu paketti Kirsiltä ja Viuvi kissalta jonka kanssa sovittiin että tehdään lahja vaihtarit ja mun mielestä se oli kiva idea ja niin päätin et lähen mukaan :) Mulla on jo lahja Viuville valmiina ja se lähtee ens kuun alussa postiin. Parasta tässä lahja vaihtareissa on se et siit tulee hyvä mieli omistajille ja varmaan eläimetki ilahtuu :) Me avataan kuitenki paketti Cristalin kanssa vasta jouluaattona, mä ehdin tänään paketoida ne joulupaperiin, Cristal saa tänä vuonna paljon lahjoja :)

Mutta joo mitäs teidän lauantaihin kuuluu? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...