24. marraskuuta 2014

Vihdoinkin!!!

ERITTÄIN HYVÄÄ MAANANTAITA KAIKILLE!!

Mun oli nyt aivan pakko tulla kirjottelemaan tänne blogiin tästä, nimittäin oon pitkään halunnu alkaa tekee videoita youtubeen ja eilen oli se päivä milloin mä latasin ensimmäisen mun vlogi videon youtubeen :) Mulla on ollu pitkään mielessä jos tekis videon mut ei oo ollu tarpeeks rohkeutta ja nyt mä kasasin itteni ja tein sen!! MÄ PYSTYIN SIIHEN! :)

M oli lauantaista sunnuntaihin tupareissa tampereella, se toi mulle tuliaiseks Ideaparkista tosi söpön pehmolelu kilpikonnan :) Awww ku se on vaan niin söpö <3 (kuvaa mulla ei oo siitä).

Mutta joo tän mun videon voi käydä kattomassa osoitteessa https://www.youtube.com/watch?v=blWLsRMwT84
 Kertokaa toki mitä tykkäätte ja että mistä mun pitäis tehä video? Millasia videoita haluutte nähä multa? :) kaikki ideat on tervetulleita :)

Mä jatkan nyt koneella oloa ja facebookkailua :D Hyvää illan jatkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...