3. toukokuuta 2016

Nauraa vaiko itkeä?

Tää ei siis enää voi olla todellista, kaikki täällä meijän kämpässä vissiin hajoo. Ensin mun omaan koneeseen tuli joku ja se ei enää käynnistyny.. Jouduin vaihtaa puhelintaki koska mun LG:ssä on joku ongelma, se ei tunnista et siellä on muistikortti ja sen takia ei pysty asentamaan uusia sovelluksia eikä päivittämään vanhoja kun ei tallennustila riitä, mä kun niin tykkään muuten siitä puhelimesta ja Android käyttöjärjestelmästä. Seuraavaks motarilla lens kivi auton tuulilasiin ja se lähti parin päivän päästä halkeemaan. Sunnuntaina mun Ipod nano oli latauksessa sen aikaa kun oltiin mun iskän luona käymässä ja niinku arvata saattaa, kun tultiin takasin niin Ipodin akku oli vissiin poksahtanu ja näyttö oli puoliks irronnu ja koko laite pullistunu, eikä sekään siis enää toimi. No hetkee myöhemmin yritän käynnistää konetta, joka siis oli M:n kone ja samanlainen kun se mun oma joka meni jo aikapäiviä sit rikki niin eihän sekään lähteny käyntiin. 


Hienosti menee kun kaikki hajoo. Mitähän vielä? Voin sanoo et nyt jälkikäteen naurattaa ja on kyllä niin koomista, mut sillon ei kyllä naurattanu yhtään vaan olis tehny mieli itkee.

Mulle tuli pääsykoe kutsu viime viikolla media assistenttiin, joka on ala mihin tosiaan haluun. Ennakko tehtävä oli aikaa tehdä viikko, mut kaiken tän kiireen keskellä en kerinny sitä tehä, sinne meni seki unelma, en oo siis tosiaan ikinä aikasemmin saanu pääsykoe kutsuu sinne vaikka oon 4 tai 5 vuotta yrittäny. No nyt on menetetty sekin kokonaan.

Tosiaan joo tällästä tänne tälläkertaa. Mä taidan lähtee tästä pikkuhiljaa nukkumaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...