24. toukokuuta 2016

Haastetta kerrakseen

Huh hei kun on lämmin. Osa syynä on se että ulkona on tällä hetkellä yli +20 astetta lämmintä, mutta myös senkin takia on lämmin kun äsken tein kyykkyjä ja lankutin.

Mä taidan olla seonnu, mut oon ihan hurahtanu näihin "kuntoiluhaasteisiin".


Tässä on tää kyykkyhaaste. En oo tän ohjeen mukaan näitä tehny, kun latasin puhelimeen sellasen sovelluksen niin siinä on vähän eri määrät päivittäin.  Oon nyt eilisestä asti näitä tehny, eli toinen päivä suoritettu. Voi olla et alotan alusta näitten ohjeiden mukaan.


Tässä tää lankkuhaaste. Tässäkin nää ajat taitaa olla pikkusen eri kun siinä sovelluksessa, joten voi olla et tääki alkaa alusta tän mukaan.



Tätä mä en oo vielä kokeillu ollenkaan, mut tässä tulis uudestaan toi lankku. En sit tiedä jätänkö jommankumman pois ihan suosiolla, koska muuten mä oon ihan kuollu enkä jaksa enää muuta tehdäkään :D

Mä en tiedä saako näillä mitään näkyvää tulosta tai muutakaan näkyvää, mutta mä TODELLA toivon että edes jotain tapahtuis.

Tykkäättekö te haastaa ittenne tälläsiin? Ootteko kokeillu, onko näistä mitään hyötyä?

Hyvää tiistain jatkoa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...