30. toukokuuta 2016

Raivohärkä

MUN PÄÄ NIIN RÄJÄHTÄÄÄ!!!


Mua turhauttaa niin paljon ja mua raivostuttaa niin paljon....

Okei, nyt selvennän teille tätä asiaa. Eli siis viime vuonna hain yhteishaussa kouluihin ja olin melkein kaikissa pääsykokeissa ja no en päässy mihinkään kouluun sillon. Syksyllä katoin täydennyshaku paikkoja, mut eihän siellä mitään kivaa ja kiinnostavaa ollu... Noh yritin sen jälkeen katella työpaikkoja ja laitoinki hakemuksia joka viikko menemään, mutta eihän niistä mitään vastauksia tullu. Talvella hain oppisopimukselle eräälle tallille ja sieltä piti ilmottaa kuinka valinnan kanssa käy, mut eipä sieltäkään mitään kuulunu koskaan... Seuraavaks hain aikuispuolelle kiinteistönhoito alalle, sinnekään en päässy, koska muut kuulemma perusteli paremmin että miks pitää päästä siihen koulutukseen. Sen jälkeen laitoin taas työhakemuksia menemään. Nyt kevään yhteishaussa hain taas jälleen kerran kouluihin ja sain tasan 2 pääsykoe kutsua, toinen oli aikuispuolelle ja toinen nuorisopuolelle, mutta kumpaankaan kokeeseen en päässyt paikalle. Kaikki pääsykokeet nuorisopuolelle olis pitäny nyt olla jo tässä toukokuun aikana jos sellasia on. Nyt näyttää siltä etten mä tänäkään vuonna pääse mihinkään VITUN kouluun. 

Siis mikä siinä on että kouluun ja töihin pääseminen on niin helvetin vaikeeta???

Laitoin siivousfirmoihin työhakemuksia, mut en mä pääse sinnekään... Siis mä en vaan ymmärrä, en usko että sinne siivoushommiin on porukoilla kovin kova hinku, niin sitte ku joku oikeesti haluu sinne niin sit ei pääse... Ei hyvää vitun päivää sanon minä.

Mä mietin välillä et kai se sit on ihan sama että lopetan yrittämisen kokonaan ja elän työttömänä eläkeikään asti ja eläkkeellä oon sitte ilman rahaa...  

Pahottelut että tästä tuli tämmönen rage teksti ja anteeks kiroilu. Tän olis ehkä voinu kirjottaa vähän erilaisessa mielentilassa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...