23. toukokuuta 2016

Kurkistus puhelimeen

   Moni vlogaaja on tehny videoita siitä, mitä sovelluksia heidän puhelin sisältää. Mä ajattelin tehdä tän saman, mutta vaan tekstin muodossa.

Puhelimena mulla on tällä hetkellä LG Spirit 4G musta/kulta.
Kuva lainattu netistä.


En rupee listaamaan puhelimen oletussovelluksia, koska ne on kuitenkin joka puhelimessa suht samat. Listaan alle sovellukset, mitkä oon ite asentanu ja mitä käytän.

1. Smart voice recorder

Tätä tuskin tarttee selittää mitenkään.

2. This or that

Tähän oon jääny aivan koukkuun. Tykkään miettii näit kysymyksii aika pitkään. Jos joku ei tiedä, niin siis sun täytyy valita kahdesta vaihtoehdosta esim. Kuolisit onnellisena tai kuolisit rikkaana ja sitten kun oot tehny valinnan niin se näyttää että kuinka monta prosenttia on vastannu samoin kun sä.

3. Candy Crush Saga

Peli johon olin joskus todella pahasti koukussa, mut nyt oon jollain tavalla päässy irti siitä, enkä enää ihan joka sekunti oo pelaamassa sitä :D

4. Shazam

Kätevä sovellus biisien tunnistamiseen. Monesti baarissa tai kaupassa soi joku hyvä biisi ja haluun tietää mikä se on niin sillon aina käytän Shazamia.

5. Youtube

Ainahan youtubee tarttee musiikin kuunteluun ja videoitten kattomiseen.

6. Whatsapp

Yhteydenpitoon kavereitten ja muitten tuttujen kanssa.



7. MTV Katsomo
Jos on jääny salkkarit väliin, niin yleensä katon ne puhelimella.


8. Fonecta Caller

Käytän tätä tosi paljon, ku aina jotkut oudot numerot soittelee mulle.

9.Flashlight

Taskulamppuakaan tarttee tuskin selittää.

10.Instagram

Tällä hetkellä ehkä mun lempisovellus.

11.Facebook messenger

Yhteydenpitoon ihmisten kanssa.

12.Pivo

Paljon nopeempi tapa kattoo tilille, syötät vaan pääsykoodin ja TADAAA! Tilin saldo on näkyvissä. Pivo myös laskee sun keskikulutuksen ja arvioi sen kuinka paljon sulla on esim viikon päästä rahaa käytettävissä.

13.Periscope

Oli mun lempisovellus, enää en kauheesti kattele lähetyksii. Tää vie akkuu ihan helvetisti.

14. Danske mobiilipankki

Mitähän mä tälläki teen ku ei siel tilillä kuitenkaa koskaa oo mitää katottavaa :D


15. Facebook

No se on se feisbuk, joka muuten vie taustalla akkuu ihan mukavasti. Sen takia mulla ei ollu vähään aikaan tätä sovellusta ollenkaan, mut sit alko häiritsee se etten nähny ilmotuksia nii latasin sen takas.

16. RiverCrossingIQ

Peli missä täytyy tosiaan käyttää aivoja.

17. Would you rather

Tää on samanlainen kun toi This Or That.

18. K-ruoka

19. Layout

Sovellus millä saa tehtyy hienoi kollaasei Instaan


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...