21. lokakuuta 2014

Joululahja juttuja

Moi, mä innostun aina lahja hankinnoista ihan hirveesti :D Joten ei siis oo vaikee arvaa et oon nytte jo täyttä häkää ettimässä joululahjoja kaikille kenelle oon ostamassa. Oon jo ainaki Cristalille löytäny sopivat lahjat; uusi raapima/kiipeilypuu ja sit iso kasa herkkuja Zooplussalta. M:lle en oo vielä edes kattonu mitään sopivaa lahjaa, mut eiköhän joku osu silmään ku surffailen erilaisissa verkkokaupoissa :) Mä en oikeestaan edes tiedä mitä M toivoo et sais lahjaks, enkä oo kysyny vielä. Enkä kyllä tiiä yhtään et mitä se edes tarttis.


 Rakastan niin paljon kierrellä verkkokaupoissa ja miksen ihan normi kaupoissakin. Yhtä hauskaa se on molemmissa :) Vois sitä lahjaa tietty lähtee metsästää heti ku tässä nyt saa rahaa :) (parempi olla ajoissa :D). En varmaan oikeen aio muille ostaa lahjoja ku Cristalille ja M:lle :)

Mitä te aiotte ostaa joululahjaks ihmisille ja miksei eläimilleki? :) Ja siis kenelle ootte ostamassa lahjoja?

     
                                               HYVÄÄ YÖTÄ KAIKILLE!!



                                                                    -Crissy-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...