14. lokakuuta 2014

Purina One kampanja

Elikkäs siis moi vaan kaikki. Mun oli nyt aivan pakko tulla hehkuttamaan tätä tänne blogiin, tästä sain myös hyvän ensimmäisen blogikirjoituksen aiheen :) Eli olen siis Buzzador ja se tarkoittaa sitä että markkinoin kiinnostavia tuotteita ja palveluita. Olen mukana kampanjassa jossa testataan Purina One kissan kuivaruokaa.




Sain siis paketissa yhden 1,5kg pussin ja toisen 800g pussin kissan kuivaruokaa jotka minun on tarkoitus käyttää itse oman kissani kanssa. Paketissa oli myös 5 pientä näytepussia ja esitteitä jotka minun on tarkoitus jakaa muille ja samalla kertoa tuotteesta oma mielipiteeni. 

Tänään aloitamme Cristalin kanssa 3 viikon testin :) 

Tulen kertomaan omia mielipiteitäni tänne kyseisestä ruoasta, kun olemme testanneet sitä. Jo ensimmäisen viikon aikana pitäisi alkaa näkyä tuloksia :)


Hyvää päivän jatkoa kaikille! :)

-Crissy-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...