19. kesäkuuta 2015

Sarjoja

Varmaan kaikki on nähny ainaki edes mainoksia tai sitten katsonut kyseisiä sarjoja. Mä ainaki kiinnostuin mainoksen perusteella kahdesta eri sarjasta. Pyysin M:n lataamaan mulle niitä netistä. Eli ensimmäinen sarja on Wayward Pines, sitä oon kattonu vasta 2 jaksoa ja neki aamuyöstä ja unenpöppörössä, joten jonkun verran saattanu mennä ohi. Muuten vaikuttaa erittäin kiinnostavalta sarjalta. Toinen on The affair, sitä en oo kattonu vielä jaksoakaan, mutta uskon sen olevan hyvä koska eräs ystäväni kertoi katsoneensa sitä ja suositteli sitä.


Millasia juhannus suunnitelmia? Tällä hetkellä kirjotan teille tätä postausta espoosta. Huomenna ollaan menossa somerolle ja ollaan siellä yötä ja sunnuntaina mennään M:n perheen kanssa tampereelle Ikeaan ja Ideaparkiin.


Ainiin, oon melkeen lukenu jo kokonaan sen ensimmäisen Fifty Shades Of Grey kirjan. Voin sanoa et vaikuttaa todella hyvältä, elokuvan aion kattoo kun saan kaikki kirjat luettua.


Eipä mulla tässä muuta, hyvää juhannusta kaikille ja olkaa ihmisiks :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...