7. kesäkuuta 2015

HIRVIVAARA!

Mun on nyt pakko kertoa teille mitä eilen (tai no oikeestaan kello oli jo yli 12 eli tänään) tapahtu.

Oltiin siis ajamassa kotiin päin M:n kanssa Somerolta ( M oli siis ratissa) ja oltiin tultu varmaan joku alle 20 km niin nähtiin hirvi pellolla juoksemassa. Sit sanoin M:lle et en oo ikinä nähny hirvee ja et haluisin nähä joskus hirven ihan läheltä silleen et siit sais vaikka kuvan (TÄTÄ EI OLIS KANNATTANU SANOO). Noh jatkettii sit matkaa ja kumpiki oli aika hiljaa, käännyttiin sit sitarlantielle ja jotain aloin juttelee ja valitin ku oon niin väsyny ja jotain selitin kans mitä aion tehä ku päästään kotiin. Sit puhuttiin jostain ja pistin hetkeks silmät kii ja meinasin nukahtaa kunnes yhtäkkii ku avasin silmät, hirvi hyppää auton eteen ja mä huudan kurkku suorana, M sai onneks auton just ja just pysäytettyy ennen ku se osu hirveen joten mitään ei sattunu. Sen jälkeen olin niin paniikissa et mun jalat vaan vapis. Sit M sano et siinä oli sulle se hirvi et senhän sä halusit nähä, siihen totesin vaan et en kyl ihan noin läheltä.

Luojan kiitos oon onnellinen et ollaan hengissä!

Ihmiset, pitäkää silmänne auki ku ajatte ilta hämärissä. Ja jos on varotettu hirvistä kyltillä niin kannattaa sillon hidastaa ja olla varuillaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...