15. syyskuuta 2016

Musiikkipostaus osa 4

Mä oon tykästyny tekee näitä musapostauksia, joten nyt on seuraavan osan aika. MENNÄÄN ASIAAN!!



1. Empty x Ortal Israel - Moonlight (ft Kalide)

Tän biisin löysin tässä hetki sit, mutta kovassa kuuntelussa on ollu koska tekee mieli vaan kuunnella tätä uudestaan ja uudestaan.


2. Lakko & Herba- Aamuyö


Kaks todella hyvää tubettajaa saanu kivan biisin aikaseks, joka jää soimaan päähän.



3. Petri Nygård - Soittorasia feat. Mariska


Petri Nygårdista oon tykänny siitä asti kun "Selvä Päivä" tuli. Ei taida olla yhtäkää biisii josta en tykkäis ja tää on ollu kovassa popituksessa autossa.

4.Hardwell feat. Jake Reese - Run Wild


Hardwelilla ei oo yhtäkään huonoo biisii, joten tääkään ei pettäny.



5. Mia Martina - Danse (feat. Dev)


Ensimmäisii Mian biisejä mitä kuulin, tais olla "Latin Moon" siihen mä jo rakastuin ja joku kuukaus sit varmaan löysin tän ja pakko sanoo et tykkään Mian äänestä.



6.Yves V & Promise Land Feat. Mitch Thompson- Memories Will Fade


Tän löysin varmaan viikko sit, mut sitäki kovemmassa kuuntelussa on ollu. Jää aika kivasti päähän soimaan.


7. Carta - Shanghai

Tää on vaa nii mun tyylist musaa, ei siit pääse mihinkään. Mukavan tanssittavaa.


8. Yves V vs Skytech & Fafaq - Fever

Tää jää hyvin kans soimaan päähän ja kaiken lisäks tää soi tosi kivasti autossa. Tykkään!


9. Meiko - Leave The Lights on (Eric Sidey Remix)


MEIKO! <3




Tällänen postaus taas tällä kertaa, Just kipeenä jaksoin tän verran, nyt jatkan telkkarin kattomista sängyssä.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...