23. syyskuuta 2016

Koulua ja töitä

Moi, puhuin mun viime videossa siitä että en tiiä kuinka paljon kerkeen ja jaksan tehä videoita kun mulla alkaa koulu, kun en yhtään tiedä kuinka rankkaa tulee olemaan. No lupasin sitte aktivoituu blogin puolella enemmän ja nyt kirjotan teille mun koulu ja työkuulumisia.


Eli koulu alko 7.9 ja jos nyt joku ei vielä tienny mitä aloin opiskelemaan niin kiinteistönhoitajan perustutkintoa aikuispuolella. Meillä oli siis vaan 3 päivää kouluu sillä viikolla ja seuraavalla viikolla oli tarkotus alottaa työssäoppiminen, siis jos oli jo paikka. No mulla ei ollu paikkaa vielä sillä ekalla viikolla niin mä olin vaan sen viikon kotona ja yritin sitä paikkaa ettii. Loppujen lopuks keskiviikkona soitin yhteen paikkaan ja sain sieltä myöntävän vastauksen ja menin perjantaina allekirjottaa sopimukset ja sovittiin et alotan maanantaina 19.9. Maanantai aamuna olin innoissani ja odotin tulevaa työpäivää, aamusta käytiin ostamassa mulle työvaatteet ja loppupäivästä ajettiin nurmikkoo, tiistaina ja keskiviikkona kans ajettiin ruohoo. Mä onnistuin rikkomaan itteni aika lahjakkaasti töissä, ensinnäkin uudet turvakengät hankas mulle molempiin kantapäihin kivat rakot, venäytin selän ja ilmeisesti pohkeen. Jouduin olemaan loppuviikosta torstain ja nyt tän perjantain pois töistä koska ei musta olis mitään hyötyä ollu ja olisin vaan hidastanu hommia. Maanantaina takasin koulunpenkille istumaan 2 viikoks ja sen jälkeen jatkuu työt, pääsee sentään välillä vähän lepää kouluun.

Meijän ryhmä on ihan paras, kaikki on tosi mukavia ja kaikki tulee keskenään toimeen. Ei voi muuta sanoo ku et en ois voinu parempaa ryhmää odottaa ja toivoo. Mun työpaikka on myös todella mukava, työkaverit on rentoja ja kaikki heittää läppää. 

Mut joo tälläsiä kuulumisia tällä kertaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...