31. lokakuuta 2016

Faktoja musta joita ette ehkä tienny osa 2

Joku aika sitte tein tein tälläsen postauksen ja nyt ajattelin tehä vielä ainakin toisen osan faktoista joita kaikki ei ehkä tiedä musta. Mennään suoraan asiaan!

1. En osaa röyhtästä

Tää on todella outoo koska siis jokainenhan osaa, vai osaako? Emmä ainakaa :D Tai siis sillon ku röyhtäsyn pitäs tulla nii mulla tulee vaa epämäärästä kurinaa kurkusta :D ja joskus ku en edes yritä nii se tulee vahingossa. Mikä mua vaivaa?


2. Tykkään yli-isoista vaatteista

Isot hupparit ja isot t-paidat on tosi jees. Isoissa vaatteissa olo tuntuu rennolle ja kotosalle.

3. Vihaan odottamista

Mä oon niin malttamaton ja hätähousu etten mä koskaan malta odottaa mitään. Mä niin vihaan odottamista!!

4. Aina ku ajan yksin autolla ni laulan

Tätä mä en kehtaa tehä jos kyydissä on muita :D

5. Rakastan siivoomista

Mä oon ehkä epänormaali ja outo, mut minkä sille voi jos jostain tykkää.

6. Puren kynsiä hermostuneena ja stressaantuneena

Paha tapa josta on vaikee päästä eroon. Oon pari kertaa onnistunu kasvattaa kynnet aika pitkäks mut sit ku yks kynsi on katkennu ni on menny hermot ja sit oon purru kaikki muut lykäseks ja siitä se kierre sit taas on alkanu. Mä niin haluun oppii tästä tavasta eroon.

7. Opin juomaan kahvii kunnolla vasta muutama vuos sitte

Ennen kun opin juomaa kahvii ni halusin aina jotain mehuu tai limuu. En pahemmin edes tykänny teestäkään. Nyt menee kahvi ja tee molemmat.

8. Oon ilta/yöihminen

Ilta ja yö on mua varten. Ja aamut nukkumista varten. Ehkä pitäs harkita yötyötä. Aamuherätykset ei oikeen oo mun juttu.

9. Olin pienenä ja vähän isompanakin heppatyttö

Ratsastin 11 vuotta ja luulen et mun vanhemmista tuntu jossain vaiheessa et mä välillä asuin tallilla koska ainaki musta itestäni tuntu et viihdyin siellä niin hyvin.

10. Oon ollu puhelinmyyjänä

Ei kyllä ollu mikään unelmaduuni mut kyllähän se meni ja rahaa siitä sai.

11. Pienenä mun unelma-ammatti oli eläinlääkäri ja lääkäri

Nyt kun jälkeenpäin miettii niin mä voin ihan suoraan sanoo et musta ei olis kumpaankaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...