5. elokuuta 2016

Kaikki muuttuu paremmaksi

Mä oon tässä ihan luullu että elän koko elämäni työttömänä ja kouluttamattomana, mutta tosiaan nyt mulla on koulupaikka tiedossa ja koulu alkaa 7.9 eli mun synttäripäivänä. Mä oon niin helpottunu, koska se on varmaa että kun valmistun niin töitä riittää. Kerrankin on yks murhe vähemmän. Toinen hyvä uutinen on se että M sai tänään myös tietää että pääsee töihin ja työt alkaa maanantaina. Mua hymyilyttää ja annan sen hymyn näkyä enkä yritä pyyhkiä sitä pois. 

Molemmat ollaan oltu niin kauan työttömänä, niin tää kaikki tuli nyt niin hyvään saumaan. Molemmat ollaan haettu kouluihin ja laitettu niin monia työhakemuksia menemään ja vihdoin viimein M pääsee töihin ja mä kouluun. Nyt mä voin vihdoin sanoa vilpittömästi kaiken olevan HYVIN :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...