26. heinäkuuta 2016

Ei taas!!!

Joo, eilen oltiin taas piknik risteilyllä M:n ja M:n sisaruksien ja porukoitten kanssa. Oli ihanan lämmin päivä ja aurinkoki jakso paistaa. Myös laivalla oli kaikkea kivaa ohjelmaa ja hyviä ruokia mitä olisin voinu halkeemiseen asti syödä. Siinä kun oltiin syömässä, niin eikö mulla ylä viisauden hampaasta lähteny pala irti, tosin huomasin sen vasta myöhemmin. Siinä vaiheessa mun päässä vaan pyöri et eikai vittu taas hammaslääkäriin... Pakko kai se on tässä taas lähiaikoina mennä paikkauttamaan se hammas. Muuten oli kyllä taas niin onnistunu ja kiva laivareissu. Mua niin nauratti kun istuskelin yksin käytävällä ja siihen tuli 2 pikku jätkää kattomaan ikkunasta ulos ja sit ku ne alko siinä jotain keskustelee

-Seiso täs ja kato alaspäin
-Ihan vitun siistii
-Eikä ku se on pelottavaa
-Tuntuu ihan ku oltais varattu tää laiva kahestaa
-Nii ja mehä voitas mennä syömää ja baarii vaik sinne ei pääse jos on alle 18v
-Nii ja voitas mennä tanssii ja pitää hauskaa jou


Yritin sit tossa vaan purra huulta ja pitää pokan :D

Sit mua kans nauratti ku terminaalissa oli 4 pikkujätkää ku ne pelas siel Pokémon Go peliä ja yritti jahtaa pokemoneja ja ku jollain toimi se peli ja jollain ei :D

Tässä vähän mun kuulumisia tällä kertaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...