23. lokakuuta 2015

Ystävyys

Kysyin aikoja sitten mun Facebook sivulla että mistä ihmiset haluais et mä tekisin videon tai mistä kirjottaisin blogissa. Sain aika paljon ideoita. Ja kuten otsikosta huomaa niin ajattelin nyt kertoa mun ajatuksia ja mietteitä ystävyydestä.

Mulla on ihan kohtuullisesti kavereita, mutta ystäviks luokittelen vaan muutaman ja parhaiks ystäviks vaan yhden (Toivottavasti tunnistat ittes tästä :)). Ihan uskomatonta miten oon ansainnu tollasen ystävän, vaikka ei nähtäis piiitkään aikaan niin silti kaikki jatkuu siitä mihin viimeks jäätiin. On sitä varmaan tullu kaiken näkösiä tyhmyyksiäkin tullu tehtyä yhessä. Sen mä ainakin tiedän että aina on ollu todella hauskaa :D Paljon ollaan jo lyhyessä ajassa keritty kokee ja vielä paljon on edessä :) Ollaan tunnettu vasta joku 5 vuotta mut tuntuu kun oltais tunnettu aina. Mun mielestä jokaisella pitäis olla edes yks tällänen ystävä. Me pystytään puhuu ihan kaikesta, huolista, murheista, ongelmista, iloista ja suruista. Kun toisella on joku ongelma niin toinen yrittää neuvoo ja auttaa niin paljon kun vaan pystyy. 



Mä en oikeesti ikinä tulis kestämään jos menettäisin mun tärkeimmän ystävän. Tollasia ystäviä on harvassa. 

Ystävyys on vaan niin ihana asia. On ystäviä jotka joskus saattaa kadota sun elämästä, mutta sillon ne ei ole sun todellisia ystäviä. Todelliset ystävät on ja pysyy vaikka mikä tulis.

Tässä nyt jotain mun mietteitä ystävyydestä. :)

Muita aiheita mitä sain oli kissat, kamelit (kiitos vaan Jere :D), rakkaus, top10 elokuvat, top10 sarjat ja paljon muita. Toki saa ehdottaa lisää aiheita mistä haluutte lukee :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...