27. lokakuuta 2015

Blaah

Tää on taas niin tätä. Mulla olis niin paljon asioita mistä haluisin tänne kirjottaa mut en vaan pysty, miks? Sen takia koska en osaa pukee kaikkii asioita sanoiks niin siitä ei vaan yksinkertasesti tuu mitään. Oon monet kerrat jo alkanu kirjottaa jotain ja kun teksti on ollu melkein valmis ni oon lukenu sen läpi ja todennu et se on täyttä paskaa ja sit oon pyyhkiny kaiken pois ja alottanu alusta ja taas käyny sama juttu. 


Nyt te voitte auttaa mua!

Kertokaa mitä haluutte lukee täällä mun blogissa? Ideoita saa heitellä, oli ne kuinka tyhmiä vaan. 

Niin ja tosiaan, en oo koskaan varmaan sitä sanonu että mun blogia saa jakaa :)

Laittakaa mulle ideoita tulemaan

SE ON MORO! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...