9. tammikuuta 2018

Ei enää kauaa

Heipparallaa taas! 

Tänään on tasan kuukausi laskettuun aikaan. Ihan pian meitä on 2 sijasta 3. Koko tää raskausaika on menny todella nopeesti, tosiaan olin jo viikoilla 16-17 kun sain tietää tästä raskaudesta. On ollu ihania ja kamalia hetkiä, silti en vaihtais hetkeäkään. Ilman niitä en ehkä olis tässä ja nyt tälläsenä kun nyt oon. Kiva huomata miten pikkunen reagoi jos puhun sille tai kosketan vatsaa, se myös vaistoo todella hyvin mun mielialat. 

Viikon päästä mulla on kasvukontrolli ja siellä otetaan pikkusesta mitat uudestaan ja jos näyttää siltä että kasvu on jatkunu samaa vauhtia niin sitten tehään lapsivesipunktio ja todennäkösesti synnytys joudutaan käynnistämään ennen laskettua aikaa. Mua pelottaa ja huolettaa, mutta toivon et tää kaikki on ihan turhaa. Ihan pian meitä on 3 ja me ollaan perhe ❤️




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...