16. toukokuuta 2016

Jatka lausetta x18

Nyt monen bloggaajan blogissa näyttää leviävän tää "haaste", joten mun oli myös pakko tarttua tähän.




En ymmärrä... Miten joku voi haluta tehdä pahaa eläimille....

Seuraavaksi ajattelin... Selata Facebookin läpi ja mennä nukkumaan.

Viime aikoina... Oon jostain syystä ollu tavallistakin energisempi :)

En osaa päättää... Jos M:ltä tätä kysyis, niin sen mielestä en osaa ikinä päättää mitään :D Välillä on kyllä sellanen tunne itellänikin.

Noloa myöntää, mutta... Aina kun oon yksin kotona, niin puhun yksin, siis ihan oikeesti selitän ummet ja lammet :D sama tapahtuu mun ollessa yksin autossa, saatan sielläkin puhua kaiken maailman asiat itseni kanssa :D

Viikko sitten... En tehny mitään erikoista.

Kaikista pahinta on... Jonkun läheisen, tutun tai lemmikin menetys.

Muistan ikuisesti... Sen kun saatoimme viimeiselle matkalle meijän Pörri herran, joka oli täyttämässä vasta 6kk. Muistan aina sen miten itkin ja sen miten musta tuntu kun joku olis revitty musta irti. En oo ikinä itkeny niin paljon. Seuraavana aamuna olin dragulan näkönen ku olin itkeny koko yön ja sit en edes kehdannu mennä kouluun sen näkösenä.

Salainen taitoni on... Niin salanen, et sellasta ei oo.

Jos saisin yhden toiveen, se olisi... Monta toivetta lisää, koska yks ei riitä mihinkään.

Minulla on pakkomielle... Aina tarkistaa et auton ovet on varmasti lukossa, koska en tosiaan aina muista laitoinko ne lukkoon vai en, saatan 3 tai 4 kertaa varmistaa asian :D

Päivän paras juttu... Oli se että aurinko paisto edes hetken.

Söin tänään... Jämiä eiliseltä.

Ärsyttävintä on... Jos puhut jonkun ihmisen kanssa Facebookissa, Whatsapissa ym. Ja huomaat että se henkilö on nähny sun viestin, mut silti se ei vastaa.

Tekisi mieli... Hampurilaista, jätskiä ja sipsejä :D

Minusta on söpöä... Kattoo mun kissa nukkuu,voisin tuijottaa sitä vaikka koko päivän.

Hävetti... Kun kerran puhuin itekseni ulkona ja sit yhtäkkiä joku ihminen vaan tuijotti mua.

Olenko ainoa, jonka mielestä... Homot on ihania?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...