11. tammikuuta 2019

En oo hylänny blogia

Heipsan. Oon viimeks kirjotellu viime vuoden puolella ja muistin etten oo teille sitä salaisuutta edes kertonu vielä, mutta nyt on varmasti aika kertoa myös se .

Ensinnäkin syy tähän hiljaisuuteen on yksinkertasesti ollu mun jaksaminen, oon vaan niin väsyny koko ajan ja sit kun on sitä omaa aikaa edes hetki ni sillon mielellään itekki yrittää levätä . Oon joutunu ja joudun edelleen kamppailemaan mun henkisen jaksamisen kanssa. Mutta noh, ei siitä sen enempää .

Nyt kuitenkin kerron sen ison salaisuuden teille minkä lupasin jo aikoja sitten. (rumpujen pärinää)..........

MEILLE TULEE VAUVA!!!

Kyllä, luit oikein. Vaikka meijän esikoinen on vasta kohta vuoden niin meille tulee toinen pikkunen ja näillä siis tosiaan tulee olee se vuoden ikäero . Laskettu aika on 6.2 eli ihan kohta. Maanantaina mulla on synnytystapa arvio ja jos joku ei tiedä mikä se on niin siinä arvioidaan se että pystynkö synnyttämään alakautta vai varataanko sektio aika .

Tällästä tänne. Ihanaa perjantaita kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...