19. heinäkuuta 2018

Hei taas, hengissä ollaan

Moikka taas pitkästä aikaa. Just kattelin et oon viimeks kirjotellu tänne maaliskuussa :O Mihin tää aika menee??

No mutta nyt päätin tulla kertomaan teille vähän meijän kuulumisia. Eli meijän poika J on kasvanu hurjaa vauhtia ja täyttää ens viikon torstaina jo 6kk, ei oo enää ihan mikään pieni. Syy siihen miksen oo tänne kirjotellu, on ollu pikkasen hankala elämäntilanne ja ylimäärästä paskaa, ei siitä sen enempää, ne tietää kenen tarttee. En tiedä tuunko koskaan asiasta avautumaan kenellekään sen enempää kun mitä nyt ihmiset tietää, mut se jää nähtäväks. Mut tosiaan on ollu niin paljon härdelliä et ei oo blogin kirjottaminen ollu ihan ensimmäisenä mielessä, eikä edes toisena. Niinä hetkinä mitä oon kokenu ja käyny läpi niin oon ollu aivan loppu ja niin rikki kun ihminen vaan voi olla. Koko alkukesä on suoraan sanottuna menny ihan päin vittua todella monen asian osalta.

Nyt kuitenki kaikki on hyvin :) kaikki ollaan hengissä ja terveitä, se on pääasia!

Eilen onnistuin teloo käden rikkinäiseen jalkalamppuun ja olin pojan kanssa yksin kotona ja verta vaan valuu ja hädissäni soitin J:lle et pääseekö se tulee pojan kanssa kotiin et mä pääsen lääkäriin paikattavaks, no J ei päässy joten mun oli lähettävä pojan kanssa päivystykseen, onneks se meni hyvin ku poika nukku melkeen koko reissun. Ensin putsattiin haava ja sit pestiin ja puudutettiin ja sit tikattiin. Viikon päästä saan nää tikit tästä kädestä pois.

Sit mulla on niin iso salaisuus ja ilonen asia minkä haluaisin jo huutaa koko maailmalle, mut jos mä vielä jonkun aikaa malttasin ;) Lupaan että kun sen aika on niin tuun tänne kyllä sen asian kertomaan :)

Tällästä tänne, toivottavasti teijän kesä alko ja on menny paremmin kun meillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...