1. helmikuuta 2018

Kuulumisia

Heippa. Eilen oltiin sairaalassa käymässä kun mulla otettiin taas ktg käyrä, kaveri riehu vaan vatsassa aika paljon niinkun joka kerta ettei siitä meinannu tulla oikein mitään. Välillä aina sydänäänet hävis kun kaveri meni antureita karkuun. Ktg käyrän jälkeen mulla oli lääkäriaika ja siinä alkuun lääkäri vaan tokas että sitä käynnistystä oli vissiin mietitty. Seuraavaks lääkäri teki sisätutkimuksen ja totes että synnytys voitais käynnistää, koska kohdunsuu on auki 2 sormelle ja kalvot sais puhkastua. Seuraavaks lääkäri rupes ultralla kattomaan mittoja ja saikin isot mitat ja sit se anto mulle paperia että saan pyyhkiä geelit pois mahasta. Lääkäri näpytteli tiedot koneelle ja sano että alatiesynnytys ei oo mahollinen, että varataan sektio aika. 

Mulle tehdään suunniteltu sektio ens torstaina eli 8.2 ja laskettu aika on 9.2. Jos synnytys käynnistyy itestään ennen ens torstaita niin sitten leikataan päivystyksessä. Oon aika helpottunu että saan synnyttää sektiolla, koska musta tuntuu että se on mulle helpompi. Kyllä mua silti vähän jännittää ja hirvittää, kuitenkin se on eka mun leikkaus mikä mulle tehään niin että oon hereillä ja tajuun koko ajan mitä tapahtuu. 

Mutta tällästä tänne kuuluu, en tiedä koska taas kirjottelen tänne mut tarkotuksena olis julkasta se postaus missä kerron miten tavattiin J:n kanssa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heippati hei!

Taas on näköjään ihan mukava aika vierähtäny viime postauksesta. Mihin tää aika oikeesti hävii?? Lapset on pitäny mua kiireisenä. Ja pa...